Handelsbetingelser

Vi er glade for, at du har valgt Gyrstinge Skovkro.

Nedenfor finder du lidt praktisk info:

 

Skovkroens arrangementer (fx søndagsbuffet, fiskebuffet, højreb osv. )

Regulering af antal kuverter

Op til 7 dage er det muligt at regulere antallet af kuverter helt frit.

Indtil 48 timer før arrangementets starttidspunkt, er det muligt at regulere antallet med 10 %. Herefter afregnes fuldt kuvertpris ud for det oplyste antal kuverter.

Aflysning

Til vores egne arrangementer er det muligt uden beregning at aflyse arrangementet op til 48 timer før afholdelse af vores arrangement. Herefter afregnes fuld kuvertpris ud for det oplyste antal kuverter.

Julefrokost

Til vores julefrokostarrangementer fredag/lørdag er det muligt uden beregning at regulere endeligt antal af kuverter indtil 48 timer før afholdelse af vores arrangement. Herefter afregnes fuld kuvertpris ud for det oplyste antal kuverter.

 

Regler ved fri bar

Fra kl. 18.00-21.00 kan vi godt sætte hele flasker spiritus på bordene, såfremt alle ved bordet har fri bar.

1 drink pr. gang, tomt glas retur ved ny drink. Drinks/øl bliver serveret i 25 cl. glas. Hvis der gives en drink videre til andre, som ikke har fri bar, bliver armbåndet klippet og fri bar er slut.

Opkast

Hvis der kastes op indendørs eller udendørs, tager vi et rengøringstillæg på kr. 500,-

pålægges værten, som afholder arrangementet.

Selskab i eget lokale

Allergener:

Vi kan godt tage hensyn til allergi og særlige spisevaner, hvis vi ved det 14 dage i forvejen.

Forplejning til musik, fotograf og underholdning

Musik, fotograf og underholdning er meget velkomne. Hvis I ønsker forplejning til dem under arrangementet, er prisen kr. 325,- pr. person.

Gaver

Gaver opbevares på eget ansvar. De skal fjernes når arrangementet er slut.

Lokalet er til rådighed

Lokalet er til rådighed en time før arrangementet starter for eventuel oppyntning. Drikkelse før arrangements start afregnes efter forbrug.

Lokalet er til rådighed et kvarter efter arrangementet er slut. Det vil sige, at gaver og oppyntning skal være væk.

Pynt i lokale

Alle menupriserne er inkl. bordopdækning med hvide stofduge, servietter, lys og friske blomster. Hvis I ønsker øvrig pynt, er I velkommen til selv at tage det med. Pynten skal tages ned og bortskaffes, når arrangementet er slut. Hvis dette ikke gøres, tager vi et tillæg for nedtagning af pynt på kr. 350,- pr. påbegyndt time.

Leje af fremviser / projektor

I kan godt leje en projektor og lærred. Prisen er kr. 300,- for leje af projektor og lærred.

Konfetti

Hvis der bruges konfetti/rosenblade/ris i lokalet eller andet småt pynt der sviner, skal det ryddes op efter endt indslag. Såfremt det ikke gøres, tager vi et rengøringstillæg på kr. 300,- pr. påbegyndt time for ekstra rengøring. Gæsterne og personalet tager konfetti/rosenblade/ris/andet småt med ud på fælles arealer, køkken og toiletter, som kræver ekstra rengøring.

Det gælder både indendørs og udendørs arealer.

Arrangementer med drikkelse ad libitum

Hvis der til arrangementet er drikkevarer ad libitum, nydes drikkevarerne til arrangementet. Hvis disse drikkevarer ej nydes til arrangementet, vil disse drikkevarer faktureres efter forbrug.

Beskadiget inventar

Hvis inventar, duge eller andet beskadiges, ville dette blive faktureret til kostpris.
Dette gælder fx duge som er tegnet på, store ridser i vores borde, duge med opkast osv.

Opkast

Hvis der kastes op indendørs eller udendørs, tager vi et rengøringstillæg på kr. 500,-

Depositum

Ved bestilling af et selskabsarrangement betales et depositum på 2.000 kr., som fratrækkes ved afregning af arrangementet.

Annullering af reservation skal ske skriftligt eller telefonisk. Ved annullering af reservation senest 6 måneder før arrangementet, tilbagebetales det indbetalte depositum. Ved senere annullering, refunderes depositum ikke.

Aflysning

Ved annullering af selskabsarrangement gælder følgende regler:

Mere end 30 dage før første arrangementsdag: Omkostningsfri annullering. Dog går depositum tabt.
Mindre end 30 dage før arrangementets starttidspunkt: Faktureres med 50 % af det aftalte beløb.
Mindre end 48 timer før arrangementets starttidspunkt: Faktureres med 100 % af det aftalte beløb.

Regulering af kuverter

Op til 14 dage er det muligt at regulere antallet af kuverter helt frit.

Indtil 48 timer før arrangementets starttidspunkt, er det muligt at regulere antallet med 10 %. Herefter afregnes fuldt kuvertpris ud for det oplyste antal kuverter.

Arrangementer

Vores selskabsarrangementer med 3, 5 eller 8 timers varighed er minimum 15 voksne kuverter.

Vores selskabsarrangementer med brunch, frokost eller tapas er minimum 25 voksne kuverter.

Børn

Antallet af børn skal oplyses senest 14 dage før afholdelse af arrangementet.

Børn mellem 0-12 år er ½ kuvertpris, hvis der ønskes mad, drikkelse og opdækning.

Børn mellem 0-12 år der ikke skal have ingen mad, drikkelse og opdækning, er de gratis.

Bordplan

Bordplanen skal aftales senest 14 dage før arrangementet. Bordplanen modtages senest 2 dage før. På bordplanen skal børn, allergener og andre særlige hensyn noteres. Herudover skal værten udpeges.

Varighed af arrangementet

Arrangementet varer de timer, som der er aftalt. Det er muligt at købe ekstra tid. Det kan aftales på dagen.

Hvis lokalet ikke er forladt inden 15. min efter arrangementets sluttidspunkt, fakturerer vi for en time ekstra. Priserne på ekstra tid, afhænger af selskabstypen.

Der er ikke noget loft på, hvor mange ekstra timer, der kan tilkøbes.

Senere ankomst eller går før arrangementets sluttidspunkt

Hvis en gæst ankommer senere eller går før arrangementets sluttidspunkt, afregnes der fuldt kuvertpris for arrangementet, også selvom de kun deltager i halvdelen af arrangementet.

UDFLUGTER

Vores udflugtsmenuer er gældende alle hverdage mellem kl. 12.00 og 17.00 ved minimum 20 kuverter.

Annullering

Mere end 30 dage før første arrangementsdag: Omkostningsfri annullering.

Mindre end 30 dage før første arrangementsdag: Faktureres med 50 % af det aftalte beløb.
Mindre end 48 timer før første arrangementsdag start: Faktureres med 100 % af det aftalte beløb.

Annullering og afbestilling af udflugter skal altid ske skriftligt.

Reduktion og flytning af bestillingen.
Op til 14 dage før første arrangementsdag kan antallet reguleres med 30 % af de tilmeldte.
Op til 48 timer før arrangementets starttidspunkt kan antallet reguleres med 10 % af de tilmeldte.

Mad og drikke må kun nydes til arrangementet, og kan ikke tages med hjem.
Udeblevne kuverter kan ikke ombyttes til andet. Så udeblevne kuverter mindre end 48 timer før går altså tabt.

Buschauffører og guiders forplejning:

1 buschauffør / guide spiser gratis for hvert 50 personer ved minimum kuvertpris på 189 kr.

Det vil sige, at hvis I er 60 personer, og 2 buschauffører, så er 1 af buschaufførerne gratis. Den anden er til fuld pris.

Vi skal vide om buschauffør spiser med minimum 48 timer før arrangementets start.

Opkast

Hvis der kastes op indendørs eller udendørs , tager vi et rengøringstillæg på kr. 500,-

Mad ud af huset
Vi anbefaler, at man bestiller mad ud af huset i god tid. Så har vi både tid til at forberede det og kapacitet i køkkenet.

Annullering

Mere end 30 dage før arrangementsdagen: Omkostningsfri annullering. Dog tilbage betales depositummet ikke.
Mindre end 30 dage før første arrangementsdag: Faktureres med 50 % af det aftalte beløb.
Mindre end 48 timer før første arrangementsdag start: Faktureres med 100 % af det aftalte beløb.

Maden leveres på vores service. Ønsker I at få anrettet maden på engangsservice, skal I gøre opmærksom på dette ved bestillingen. Om du vælger at få anrettet på vores service eller engangsservice, skal du forvente, at der vil være nogen kasser, som skal retur.

Service, kasser og termokasser returneres rengjorte senest 3 dage efter arrangementet. Bortkommen og itugået service erstattes til vores kostpriser.

 

MINDEHØJTIDELIGHED

Ved mindehøjtidelighed anbefaler vi, at bedemanden ringer, når bisættelsen/begravelsen er gået i gang. Bedemanden oplyser antal, og I faktureres for det antal fratrukket 7 %.

Såfremt vi ikke har modtaget noget opkald, hæftes for det antal, der er oplyst forud for mindehøjtideligheden.

 

Mindehøjtideligheden er sat til at vare 3 timer, hvis I vælger et frokostarrangement. Hvis arrangementet varer længere tid, vil I blive faktureret for ekstra tid.

Mindehøjtideligheden er sat til at vare 2 timer, hvis I vælger et kaffe og kage arrangement. Hvis arrangementet varer længere tid, vil I blive faktureret for ekstra tid.

Gavekort

Gavekorts kan anvendes i restauranten, ishuset eller som mad ud af huset. Gavekortet er gyldigt i tre år.

Gavekort kan købes enten som fysiske gavekort, eller som elektronisk gavekort, som sendes via mail.

 

Betaling

Vi modtager betaling med Dankort, Mobilepay og kontant.

Alle beløb er i DKK (danske kroner) inkl. moms, hvis andet ikke er oplyst.

Alle tillæg pålægges værten, som afholder arrangementet.

Dataregistrering

Når du laver en bestilling hos os, indhenter tilbud på et selskab, event eller anden ydelse skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail.

Vi har brug for disse oplysninger for dels at kunne holde dig informeret om din bestilling. Oplysningerne gemmes forsvarligt i henhold til gældende dansk lovgivning.

Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Da bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i fem år.

Den dataansvarlige er Skovkro Gyrstinge ApS. Alle informationer bliver opbevaret forsvarligt i ukrypteret form. Ligeledes sendes persondata frem og tilbage ukrypteret.

Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysningerne anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet, så kontakt os på info@skovkro.dk

Hvis du har betænkeligheder i forhold til, hvordan vi håndterer dine oplysninger, bedes du i første omgang kontakte os på info@skovkro.dk Så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Hvis vi ikke kan løse dit problem på tilfredsstillende vis, kan du kontakte tilsynsmyndigheden på www.datatilsynet.dk eller +4533193200 eller dt@datatilsynet.dk

Covid19

Vi har håndsprit ved indgangen og på bordene. Vi følger de gældende retningslinjer.

Hvis covid19 restriktioner gør, at dit arrangement ikke er muligt at afholde, så kan depositummet flyttes til en ny dato dog inden d. 31.12.2022. Depositum tilbagebetales ikke ved aflysning mindre end 6 måneder før arrangementet.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.  Læs mere